دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 10:05

واحد مرودشت و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

تفاهم‌نامه همکاری مشترک به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد مرودشت در راستای تعامل و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک با حضور مسئولان دانشگاه و مدیران پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران به امضا رسید.
کد خبر : 43122

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه آموزشی– پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در راستای استمرار رابطه سازمان‌یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و فرآهم آوردن بسترهای لازم برای دستیابی به رشد و ارتقای علمی – صنعتی استان است.


در محورهای کلان تفاهم‌نامه بحث پروژه‌های تحقیقاتی در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، انتشار کتب و متون علمی مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است. همچنین هر دو مجموعه با تشکیل تیم‌های راهبردی و تخصصی در راستای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک فعالیت خواهند کرد.


همچنین قرار شده است تا پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران، امکان استفاده اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی موجود در آن پژوهشکده از قبیل آزمایشگاه تحقیقاتی تونل باد فراهم آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته